0

Tack till Håkan & Marita

Sov lite längre än jag hade tänkt mej så det blev ingen långpromenad runt Ven som jag hoppats på, 
men i gengäld fick jag dansat av mej ordentligt på kvällen....  
Gick upp och åt en sen frukost med de andra. Packade våra väskor som skulle fraktas ner till hamnen.
Vid elva cyklade vi och lämnade cyklarna i uthyrningen.
Åt glass och drack vatten i värmen, enormt varmt när vi väntade på att få gå ombord på Jeppe.
Tillbaka i Helsingborg
Tyvärr hade jag dålig med batteri i mobilen så det blv inte alls så många bilder på Ven
som jag skulle önska.
Ett stort TACK till Håkan & Marita för ett underbart dygn tillsammans med dem och 90 av deras nära!
 
Hemma igen mullrade det och sedan kom detta:
Regn och hagel utan dess like
STORA hagel....

Fick tillbaka nycklarna till stugan från en som hyrt stugan denna veckan. B-M&Per om över och
fixade något till vår resa senare i år. Åt en räksallad innan jag körde till Skälderviken där Åstorpstjejerna
spelade final, som de tyvärr förlorade. Direkt efter vann Åstorpskillarna sin final i Outdoor
Tjejerna...
Killarna...

Fick möjlighet att prata med Pernilla vilket jag inte gjort på ett bra tag, vilket var som vanligt trevligt! :
Dana och jag körde hem efter andra matchen, där Christer och jag fortsatte att titta på serien vi följer just nu. SPARTACUS, vet inte vad jag tycker är jobbigast i den allt blod eller all sex...

Kommentera här: