0

Torglunch

Förstår inte varför jag är så enormt trött nu för tiden!! ...Eller jo, det gör jag nog...
Förr när människor frågade mej hur jag orkade så svarade jag lite käckt att det var för jag tränade var och varannan kväll, men nog tusan var/är det sant!! Jag tränar inte ett dugg nu för tiden och jädrar så trött...
Några anledningar till finns det ju men det är inte brist på sömn i alla fall!
 
I vilket fall blev det ingen morgon runda med Tekla utan det fick Christeroch Lucas sköta.
Rasmus kom ner yrvaket kl.06.23.... -Ska du jobba? -Ja... Ta en banan så kör vi!! 06.45 lämnade jag honom i Eket. en kvart sen. Jag visste inte om att han skulle jobba och han var hemma 00.30 inatt...ibalnd bilir det tokigt.
Jag fortsatte till Ängelholm. Det blev ingen tvätt men två duschar och lie annat innan jag slutade 11.30. Tog mej ner till stadshuset där lillasyster Annika väntade på mej. Vi gick ner till torget och åt på Simons.
lilla syster yster
Annika åt pasta engelholm med fläskfilé
och jag åt tonfisk.

En trevlig lunch och vi kunde lätt suttit där än och snackat och skrattat OM inte Annika skulle jobba vidare och jag skulle hämta Rasmus i Eket. Men så var det, så vi lämnade stället efter en timme.
Hämtade Rasmus och passade på att ringa pappa för att höra hur Frankrike varit för honom och Kristina.
Körde hem för att packa (och blogga).
OM vi inte skulle höras innan så ha en riktigt skön helg!
 
TACK Annika för maten supertrevligt och gott! Hoppas det blir snart igen så jag kan bjuda igen! :)

Kommentera här: