0

2014 Beskarunda

En runda med Lena och Tekla på morgonen, 5km tror jag det blev. Körde Dana och Martin till Åstorp efter det. Handlade på oj till kvällen. Städade och fixade och hjälptes åt att laga mat tills....
 ..någon skar av sej halva pekfingret... allt för att slippa jobba ;)
Lucas fixade till kvällens lekrunda...fast en fake. 
Så var årets beskarunda igång och vi började hos oss. Ingen airwheel-lek men väl en besk och tunnbrödsrullar
en egenhändigt gjord lek av Christer.
parvis och självklara vinnare var jag och Rasmus!!!
Efter det gick vi över till Johanssons
besk i snygg karaff
 
 
lek: blåsrörsskjutning gift-parvis. 
Christer och jag kom tvåa
LCHF-muffins

Vi gick vidare till Linnégatan
kalla tunnbrödrullar serverades här till besken
kort och tärningsspel på detta stället
Fortsatte till Pålssons
ost och kex-bricka...
 ..och besk! Ballonglek...  :D
 Avslutade hos Rasmus och Tina
 loppisfynd tror jag...
klurig färg-kubslek-men väldit rolig!
Lite pinsamt men jag har faktiskt glömt vad vi åt där...
En fortsatt trevligkväll vet jagatt vi hade!
Tack alla beskamäniskor. Kommer jag ihåg det rätt om Britt-Marie & Per vann?
Och att vi avslutar där nästa år i så fall?

Kommentera här: