0

Franska med bling

3km promenad, 1000m simning bra sätt att börja dagen!

Direk från badet till HV VÄST där jag jobbade förmiddagen
Där är en 100-åring som är helt fantastisk! Bor själv i ett stort hus, snyggt och ordning överallt.
Jag kom tyvärr dit försent (tar lite längre tid när man inte har vanan inne...), men hon hade själv gjort sin gröt och var rätt nöjd, inga dosetter här utan har stenkoll på sina mediciner (två stycken om dagen!!)
Följer med i tidningen och på tv, pratade om att Lövén avgått. Dessutom pratade vi om att tiden går så fort - fastän jag sitter ofta själv i mitt hus, så går tiden alldeles för fort!  VA!!?? Underbart!
Jag kan tänka mej att vara så klar och pigg när jag är 100!
 
När jag kom hem ifrån jobbet så körde jag ännu ett combatpass (56), trots grym träningsvärk!
Den har varit saknad i min kropp, men nu äntligen är jag öm lite överallt igen! Härligt!  
Ägg, champinjoner och fårfiol till lunch. Dana var hemma lite över 15, körde till väla för de(intersport)
hade rabatt på nike-träningstoppar i lucka nr4. Ingen som var rolig eller som passade, så vi körde över rondellen till Stadium outlet där 
jag hittade korta träningsbyxor (att springa på stranden i!) och sportbh. Dana hittade långärmat och långbyxat till sina fotbollsträningar utomhus.
Körde snabbt inom maxi för att handla kvällsmat. Gjorde penne med tonfisk i tomatsås - blev riktigt gott!
Såg ett avsnitt GG innan jag , Dana och Lucas körde till KLippan för att träna fotboll, gymnastik(trampolin) och fixa till....
mina naglar - supernöjd! Du är så duktig Rebecka!
En liten stund i soffan och pratade med Christer innan vi la oss.

Kommentera här: