0

Ledig dag?

 
Plåstrade om Christer på morgonen, han har nog rätt ont stackaren (även om det var klumpigt)
Fantastisk förmiddagspromenad i skogen.
Tvättade och fixade lite hemma och med skluppgifter (mail till G-I).
Rasmus och jag körde till Helsingborg , fast inom Väla för lunch.
fler än jag som är tokiga i sushi ;)
Hade lagt det gamla stugan-kylskåpet i bilen för att lämna det till Airwipp academy, för Rasmus yckte det behövdes ett kylskåp som var kallt...
Efteråt fortsatte jag hem och fyllde bagageluckan igen med skräp och vidare till
tippen och slängde det - så skönt att städa upp och få lite snyggt!
Hemma igen så körde jag ett combatpass  (55)framför tvn. Åt fiskgratäng med Lucas mitt i passet...
Christer åt med sin chef, Rasmus kvar på Jutan, Dana spelade fotboll och efter maten drog Lucas till fritidsgården för att bli vidarutbildad som dj av en fritidspedagog...
Klockan 20 så tog Lena, Tekla och jag en kvällspromenad.
Till CSI på kvällen så vek och hängde jag upp tvätt.

Kommentera här: