0

Vinter bad

Började dagen med 7km tillsammans med Lena och Tekla.
Satte mej för att blogga och då blev jag...
tilflätad av Dana
Packade badväska och sedan körde jag bort och hämtade
Lena och sen körde vi till Båstad.
Selfie på stranden
Skansens kallbadhus
in i bastun
vackert
kallt!
 
jättekallt!
Immig kamera..
Har mest foton på en naken Lena som badar och jag tror(eller vet)
att hon inte vill att jag ska lägga upp dem här... ;)
utevarmpoolen
väldigt vackert
så här möged va Lena!!!
(eller var det brun utan sol)
Underbar dag , härligt vackert väder och en trevlig stund i bastu/pool/hav.
Jag blev lite yrslig efter sista havsdoppet och blev det samtidigt som en annan kvinna där (fast hon hade inte varit i havet utan bara bastun) mitt gick över men hon svimmade av riktigt och var helt avtuppad en stund. Läskigt för henne!
 
När vi kände oss klara så körde vi hem igen till Kvidinge.
 

Kommentera här: