0

Måndag v.7

Gick upp tidigt med Christer som tog fakiren till Stockholm. Ska stanna där till onsdag kväll.
Jag städade klart under vasken i tvättstugan, skit nöjd! Precis när jag var klar så ringde mobilen och de ville jag skulle jobba... Ja, klart jag kan, städningen av huset kan vänta ;) De ringde 07.17 och kl. 07.45 var jag på plats i Ängelholm och då hade jag klätt mej, väckt barnen, packat väskan, kissat Tekla och kört i tjugo minuter. 
Rätt nöjd.
Det blev sushi till lunch, innan jag körde hem vid 13.
Har Christers bil och passade på att tanka gas i Ängelholm.
Vilade på spikmattan til tio minuter och sedan ut i skogen med Tekla- ett fantastiskt väder och riktig vårkänsla!
Hemma igen så lämnade jag henne byta kläder och körde till Klippan för att sola och hämta hem Dana.
Gjorde foccacia, och italienska sallad, som jag tycker jättegod, med det tycker tydligen inte barn om - ingen av de tre barnen tyckte om den. Synd....om dem!
Satte mej och leta core-övningar till kvällens pass. Hittade en hel del som jag blev nöjd med, hoppas de funkar också nu bara...
Dana, Lucas och jag hämtade upp Lena 18.36, körde till ÅFC och där fick magen jobba på Core-passet!!
Lucas och Dana tog Cross-maskinerna (för de inte kunde stå sidan om varandra på löpbanden), och gjorde Danas knäövningar i lilla salen. Duschade där efteråt och körde hem, satte mej för att kolla Criminal Minds.
La mej direkt efter det.
Tack för idag! /L8

Kommentera här: