2

Massagerum

Christer tog fakiren till Vallentuna i morse, men kommer hem sent i kväll, igår var han i Danmark och i morgon kommer han vara i Göteborg.Tror han kommer vara många timmar på kontoret på torsdag....
Jag passade på att gå långrunda med Tekla å förmiddagen.
hon kan inte förstå varför jag måste gå runt om vallen varje gång...:)
lite dis men ibland tittade solen fram
Gick så att tårarna sprutade! ;)
Hem till lunchlåda och förberedde nya.
NU ÄR DET DAGS!!!
Massagerummet ska förvandlas till massagerum igen och sluta vara förråd!
Vilket betyder (förutom att jag får ordning igen) att jag snart kommer ha en massagedag för de som vill och behöver det! Hör av er...
Samtidigt kommer jag att gå igenom kvällens Combat-pass, som jag håller i Åstorp kl.19.05. VÄLKOMNA!
 
Sköt om er och se till att få er motion!
/L8  <3

Kommentarer:

1 Karin Johnsson:

skriven

Hej Lotta!
Jag bokar gärna en tid när du sätter igång igen :)
Karin

2 annalena helander:

skriven

Hej L8 jag vill också boka en tid beroende när du ska ha massagen.

Kommentera här: