0

Nytt pass

En väldigt disig morgon igår..
 Men det är rätt vackert på sitt sätt.
Satt hemma vid datorn och städa och tvättade om vart annat under dagen.
Hämtade Dana vid skolan, körde direkt till Helsingborg och till sjukgymnasten. Verkade som allt fortfarande är bra med hennes knä. Lämnade henna att träna där medan jag körde till polishuset för att hämta ut mitt nya pass.
Körde inom Väla, fick en go Mia-kram annars gav den turen mej inte mycket.... Körde vidare till Ängelholm.
Köpte sallad  och svart kaffe på McD. Plockade bort ost och bröd innan jag åt den....ja såsen var ju inte ens att tänka på ;) Jobbade mellan 17 och 22. Kände mej lite upprörd när jag lämnade jobbet för att jag tyckte att en  arbetskollega blivit kränkt utav en vårdtagare. Man kan stå ut med rätt så mycket och både svälja en hel del  dumma saker, men rena elaka handlingar och påståenden är fan inte ok!
Det är ju en självklarhet att man behandlar sina medmänniskor med respekt!!
 En fin orkidé hos en vårdtagare, som hade fått den av sin brorson....;)
 

Kommentera här: