0

THINK OF YOUR WAIST

 
Måndagsmorgon!
4kms promenad med Tekla
riktigt skönt att vara igång igen!
Efter dusch, hängt upp tvätt och ätit min frukost så körde jag iväg till jobbet innan någon annan i familjen
ens kommit ur sina sängar...Jobbade 07.30-17.00
Hittade denna lilla skylt på kylskåpet hos en äldre (väldigt mycket äldre) dam som är VÄLDIGT SMAL! haha
Har varit duktig med mina matlådor, ätit i bra tider och har inte varit ett dugg hungrig däremot har jag haft en grym huvudvärk hela dagen och har bestämt mej för att avgiftning med kaffe och deffa kanske inte är en bra kombination om man ska fungera i vardagslivet....
Tekla fick en grusgravsrunda och sedan var det dags för CORE på ÅFC. Ingen huvudvärk under passet tack och lov! Jag själv hade en lagom träningsvärk sedan gårdagens pass. Många situps blev det...
Hemma igen fuskade jag och åt två kokta ägg med mina nötter istället för lax, som jag inte alls var sugen på och huvudvärken kom tillbaka...Inte ork till att gå kvällsrundan i heller...La oss tidigt!
Dåligt med steg denna dagen - får bli fler i morgon....
/L8 <3

Kommentera här: