0

Onsdag

Onsdag kunde vi går vår vanliga runda igen jag och Tekla! Jippi!!
 
 
Vid middag körde jag till Ängelholm för att gå på utbildning/repetition till delegeringsprovet. Var tillbaka på Metallgatan , där vi utgick ifrån på Resursteamets tid. Kl,16 var jag klar och körde till Bellis för att köpa en kvast med Salal till Christers pinnar (och papegojetulpaner till köket). Hem och mata pinnar och...
mössen i garaget, för att deras husse är i Vallentuna över dagarna två.
Efter ett tag körde jag till Åstorp för att vara med på Crossfit - en riktigt bra runda (kände av träningsvärken redan på kvällen...) Kul och svinjobbigt! Duscha, inom OJ för att köpa färdiggrillad kyckling. Gjorde kycklingsallad näör jag kom hem tillsammans med Dana. Killarna hade äntligen fått tillbaka sitt sitt internet så de såg vi bara en liten stund. Ingen tv utan kröp ner i sängen efter en stund vid datorn.

Kommentera här: