0

Äntligen fotboll!

 
Kom inte igång med min städning som jag skulle men fick undan en del annat som oxå behövde fixas.
Vid 11 körde jag och Dana till Hbg, Knutan för att köpa sommarkort till henne och Rasmus.
Fortsatte till Väla för att köpa kläder till Lucas som har växt ifrån alla sina långbyxor igen!
Han behövde något nytt till skolavslutningen oxå, tyckte jag. Köpte Emma.S- ansikts rengöring oxå,
tycker den är suverän, både tvätt och sminkborttagning. Lunchade på Graffitti igen
Laxsallad till mej
Cearsarsallad till Dana
Stannade till på Systmet och Flowerteam innan vi handlade mat på maxi i Hyllinge.
Plockade lite innan vi körde till IP cch samlingen kl. 17.15. Fortsatte direkt till Röstånga och Odenvallen.
Lämnade tjejerna där, medan Martin och jag fortsatte till ICA-affären för att gratta systerTina, men hon jobbar inte där längre (mer än var tredja helg).... Jag har ju full koll  ...NOT.Pratade en stund med hennes svärmor som hade obbigt med sjuk personal i affären. Förskte hämta min kavaj som Christer glömt hos Nisse och Maria.
Men ingen var hemma där. Tomas var hemma på smedjan och tog emot blommorna till Tina (som jobbade kvällen på djursjukhuset i Lund). Martin och jag körde ner till Gästis och gick ner till Odensjön därifrån.
Rotvälta på vägen
Vackert!

Sen ÄNTLIGEN, fick Dana spela sin första fotbollsmatch på länge! 
Lyckligt och nervös var hon innan - trött och rätt glad efteråt. Inte så nöjd med att hon spelade längre
än hon fick av sin sjukgymnast - men tydligen hörde de inte på henne... KIF vann med 1-2 mot RIS.
Martin gungade mest... eller i pausen.
Morfar, Kristina och Cornelia var där och tittade på tjejen oxå. Trött som tusan när vi kom hem igen. 

Kommentera här: