0

Delegerad och brännboll

Full dag på jobbet, dessutom blev ambulans tillkallad på morgonen till personalkontoret innan vi kom ut 
för att börja jobba, så det blev lite extra av det.
Försökte vara effektiv på jobbet och höll en full ajax-flaska  mellan knäna under tiden som jag
öppnade den OCH fyllde vatten i spannen...
min mage...
ett ljust och ett mörkt ben...fick duscha av mej med kläderna på!
Så detta luktade jag hela dagen...
En stund innan jag slutade så skrev jag prov om diabetes, och klarade det såklart, och ...
 Äntligen, får jag ge insulin igen, har känts jättefåningt att inte göra det ute hos vårdtagarna.
Slutade 15.45, körde hemåt innan jag gödade gräset i regnet och därefter tog jag en löprunda i Prästamarken. Svettigt men skönt och lite lättare dag. 
Duschade och packade ihop saker till föräldramöte i Åstorp.
72B spelade upp Snövit på engelska, superduktiga allihopa !
Lucas var snövit.... antagligen...
för han hade längst ögonfransar.... och är kortast av alla i klassen.
Hade brännbollsmatch på fotbollsplanen sen. Familjerna vann över klassen!
Trevligt föräldramöte!

Kommentera här: