0

Diabetes-utbildning i Klippan

La oss hyfsat tidigt efter att ha sovit halva dagen i soffan ändå (eller trots det) var jag trött och öm i ryggen när jag gick upp liiite senare än jag tänkt innan. Åt frukost, duschade, drack kaffe med Christer och körde till Klippan för en dags-kurs om diabetes. Träffad Carola som läser till social pedagog i Halmstad nu, kul att prata lite extra oc fråga hur utbildningen där är. 
Lunchade på kina restaurangen på Järnvägsgatan.
Hyfsat fräscht och gott tycker jag.                                                                                                    
Gick in på NordicWellnes och bokade en plats på kvällens pass där....
Kursen slutade en stund innan än det var sagt från början.
Körde hem och tog en kopp kaffe med trevligt sällskap....Anmälde oss till Sommarfesten.
Ska sätta mej i solen en stund innan jag laddar för kvällens pass!
Hörs !
 
 
 

Kommentera här: