0

En kväll i Röstånga

Dana och jag körde til Åstorp och höll vårt sista barngympa-pass på ÅFC. Efter det laddade Dana sitt jojo-kort och jag köpte blommor till kvällen (och beställde till studenten)
Ljus och glad sommarbukett
Fick inte så mycket gjort under dagen.Tina och Lars köre vid middagstid. Christer, Tekla och jag gick till Linnégatan där min bil stått sedan onsdags, körde till grusgaven så Tekla fick springa och Christer plockade hallonblad. Fixade till mej där hemma efter en stunds vilande. Klockan 18 körde vi Dana tll Perstorp och
till Kajsa som hon skulle på fest med.
Vi (Lucas,Christer och jag) körde vidare till Röstånga och till Maria & Nisse.
Rotary rosé i trädgården
Superläcker kökslampa!
God mat med rökt lax och riktigt god potatissallad!
Den hemmagkorda bäsken var oxå riktigt god.....
Stort TACK till er Maria & Nisse för en trevlig men kort kväll ;)
Så kul att träffa er och Mats & Anette igen!
Christer hämtade hem Dana från Perstorp på natten.... hon går i sin mammas fotspår....;)

Kommentera här: