0

Över bron....

Vaknade av mej själv kl. 03.... kl. 03.15 ringde mitt alarm. Gjorde kaffe tog fram resemuggar och
efter ett tag kom de andra upp. Satte oss fyra (Karro, Rasmus, Christer och jag) i bilen tankade 2 gånger
på vägen och hamnade ....

....nere på Kastrup.
Rasmus & Karro flyger ner till Lissabon för att tillbringa nio förhoppningsvis härliga och välförtjänta dagar.
En student present från Karros föräldrar! Hoppas verkligen det blir fantastiskt för er!
Christer och jag körde hem igen och parkerade oss i soffan... kom inte mycket längre den dagen förutom ett möte på uteplatsen med en man som tyckte vi skulle skriva på grannyttan ang vår "grannes" hus...
Christer och jag har fortfarnde inte kommit på varför i hela friden vi skulle göra det nu? Vi har varit tydliga mot kommunen varenda gång att vi inte skriver under det! Vi klurar på det ett tag till.... men kommer inte på något vis skriva under!  Eller jo jag sa att jag kan göra det när taket är sänkt en två-tre meter... inte en sekund innan.
Hahaha ....
 

Kommentera här: