0

Precis vad jag behövde....

I solen.... i skogen.....

Har varit så fruktansvärt trött och lat de senaste veckorna, inte orkat något utöver det jag verkligen
behövt att göra. Har jobbat en hel del oxå.
Denna helgen blev det extra mycket jobb och ingen 50-talsfest för mej och Christer. Christer har varit "lite förkyld" den senaste veckan och behövde vara på jobbet idag måndag morgon,
så han valde att stanna hemma från festen, och jag jobbade 07.30-17.00 i Ängelholm ( och 07.15-13-30 i
Klippan och 17.00-22.00 Ä-holm på fredagen) och festen började 18.00.
Somnade på soffan....
Men dagen efter var jag bara glad för det jobbade då 7.30-12.30 17.00-22-00 i Ä-holm.
Idag jobbade jag i Klippan igen fram till 12.30 , hemma så gjorde Lucas och jag lunchsallad till oss.
Efteråt klippte Lucas gräset och efter lite vila så körde Tekla och jag upp på åsen.
De vita Näckrosorna är på väg att slå ut
Inte så mycket vatten i kärret, men en underbar dag att vara tillbaks där!
De vackra röda Näckrosorna har slagit också ut
 Stötte på en snok på vägen när vi gick.
Blir så glad när jag träffar på ormar i det fria, vilket inte har hänt så många gånger i mtt liv trots att jag
har varit så enormt mycket i skogen hela livet.
På väg därifrån så såg jag en Hovawart och pratade en stund med matten, det var nämligen en riktigt fin hund och hade varit perfekt pappa till Teklas valpar....om hon nu skulle haft några, men den önskan fick jag lägga på hyllan nu. 
När vi kom hem igen så var Christer, Dana och Rasmus hemkomna från jobbet. Dana och jag övningskörde cykelrundan på åsen och sedan gjorde jag kvällsmat till oss alla. Såg film på tv med datorn i knät.

Kommentera här: