0

Sha´bam men inte på Nordic Wellness...

Trodde jag skulle på  Sha´bam på Nordic Wellness i går, men när jag var ombytt och på väg att cykla in till Klippan fick jag ett sms att det var inställt och att jag var välkommen nästa måndag... Fick ett frikort  på provapå-vecka men det gäller nog inte då och det är det enda jag skulle vilja prova där. Jag har lite otur när det gäller att gå på andras danspass. Har ju försökt gå på zumba flera gånger men de lyckas alltid bli inställda när det är min tur att prova.
I vilket fall fick jag inte så gott intryck av Nordic Wellness. En halvtimme innan passet fick jag besked och jag bokade det i middags, kunde hon inte förvarnat mej lite då? Tror inte jag kommer gå dit fler gånger.
 
Men jag fick dansat ändå! Satte på ett Jam-pass här hemma och svettades i ca 40 min sedan blev det tre varv i Prästamarken. Christer sprang på andra sidan om Kvidinge tillsammans med Tekla. Åt vars två kokta korvar innan vi satte oss i bastun och i bubbelbaljan. Svettades ut all champagne och onyttigheter som vi ätit under helgen.
Riktigt skönt! La oss trötta och nöjda!

Kommentera här: