0

Slutat på ÅFC

Alla fönster (8st) på ovanvåningen är nu oxå putsade, bara tre kvar (förutom glasverandan, men den har jag släppt till pinnuppfödaren) i hela huset.
Nej något combat-pass blev det inte.... Jag körde dit som vanligt, men förstod snart att jag inte skulle hålla något pass, det är sommarschema som gäller nu tydligen. Hade tänkt mej hålla "mina" pass fram till midsommarveckan men så blir det inte utan jag har tydligen hållt mitt sista pass på ÅFC några veckor innan. Jag har ju att göra så det gör absolut ingenting, utan nu har jag ju möjlighet att träna upp mej själv som jag vill!
Så jag tömde mitt skåp där och körde hem för att städa vidare, eller nåt.
Dessutom hade jag lovat Dana att jag skulle fila ner och måla hennes naglar efter passet, nu blev det i stället för.
..på håll ser de ok ut... ;)
21703 där omkring brukar min stegräknare vara på kvällarna nu..

Kommentera här: