1

Core-träning

 
Burpees...
Efter städning (det blir så rent, VÄLDIGT rent!!) tvätt, samtal, solning, mathandling och annat under dagen
så blev Dana och jag hämtade av Lena för ett Core-pass på ÅFC. Vissa har träningsvärk idag, det tycker vi om! :) Körde en timme och min gud det känns redan i magen! Blir tuff dag i övermorgon...
Lite stund (7 min för mej men fler för Lena) på löpbandet..
Dana och jag körde mage, bellyback och dips 2x12 innan vi körde hem igen.
Tog på mina powerwalk-kläder och begav mej ut på 3 km med Tekla. " kokta ägg tillsammans med Christer
som kom hem från badmintonen (han förlorade..)
Hoppas jag kommer ut varje kväll denna veckan - det är riktigt skönt även på kvällen (även om vi möter
fler människor & hundar ;) )
Har min app som jag skriver in vad jag ätit och vad jag tränat, den motiverar mej lite extra att bli av med de
sista äckliga kilona ... Den takten jag har nu väger jag det jag vill om 9 veckor, fast jag tror jag slutar upp
innan dess. Jaja, men den gula klänningen SKA på!
Tack för idag och sov så gott! Hörs i morgon!
/L8 <3

Kommentarer:

1 Zaklin:

skriven

hejhej
jag har osså träningsvärk idag

;)

Kommentera här: