0

Dubbelpass

Höll först ett jam-pass, faktiskt satt det rätt så bra, men musiken satt sämre....
Vet inte om det bara är jag som är värdelös på stereon som finns på anläggningen eller
om den är kass eller bara driver med mej. Men igår fick jag nästan sjunga för att vi skulle ha
musik i mellanåt.... och alla som känner mej vet att det är inte något jag bör göra!
I vilket fall så skrattade vi en hel del och svettades en hel del.
Efteråt gick jag för att byta bh och linne sedan körde vi på med pass nr2:
Combat då funkade musiken, men mitt huvud var inte helt med...;)
Blev en hel del skratt där med och massor av svett!
Körde hem fortast möjligt till familjen, där Dana och Martin hade lagat taco till kvällsmat.
Christer hann precis hem från Vallentuna lagom för att hämta Lucas från trampolinträningen.
Rasmus kom hem från sin träning samtidigt som jag.
Vi satt alla sex och åt mat samtidigt händer inte så ofta nu för tiden.
Christer fick presenter från barnen och sedan somnade jag i soffan...
det blev mest träningskläder till honom och en biljett till Öl- & Whiskeymässan i Malmö i helgen.
HDSL /L8 <3

Kommentera här: