0

Dubbelpass...

Städade och putsade nio fönster i huset, fick undan en massa tvätt, så jag var rätt nöjd med min dag.
Klockan 17.30 körde jag till ÅFC för att hålla ett PowerPump-pass.
De här tre coola brudarna tränar flitigt...både kroppen och konditionen för de klarar prata samtidigt som vi tränar...;)  Härligt att ha er där!
Plockade undan snabbt och sedan gick jag ner till X-fit hörnan för att vara med på passet. (väntar in Dana som tar bussen dit och tränar själv samtidigt som x-fit-passet pågår).
Dagens tränings-kompis! Tack för sällskapet!
Ett bra pass och jag kände att jag tog i hela tiden med kände också mej stark som tusan! GOTT!!
Duschade där medan Dana gjorde de sista knäövningarna.
Hemma så åt vi vars en kycklingfilé, den fick sällskap av vitlöksklyftor och ingefära på min tallrik...
 
Nöjd med min dag!
Tack!! /L8 <3

Kommentera här: