0

helgen

Fredags efter middag körde jag och Dana till ÅFC för att gymma lite själva. Lite löpband och en del knäövningar (jag hängde på och gjorde Danas övningar -rätt tuffa! Hem och lämnade henne och fortsatte själv till Ängelholm.
märklig sol, men vacker.
Hade nästan önskat att få gå hem till vårdtagaren som varit "elak" kvällen innan, bara för att kolla  in vad
det var för en människa, trots att det då skulle vara magsjuka där. Fick som jag ville och skulle jobba där under kvällen. Men... det var en jättemysig människa som inte alls var elak, kanske gjorde ett litet försök att "sätta mej på plats", men se det gick inte och vi kom väldigt bra överrens. Någon magsjuka/influensa var där inte i heller!
Märkligt hur olika vi kan se och göra samma saker.... Slutade lite efter 22, körde hem åt lite (hade inte en chans under hela kvällen) och sedan rätt i säng. Somnade gott och sov som en stock (trots att där varit lite liv i huset under natten ( 6 st ungdomar...), fick jag höra på morgonen)
 
LÖRDAG
Upp och fixa lite och titta på när Benjamin Wahlgren-Ingrosso dansade på Let´s Dance.  SÅÅÅ fantastiskt duktig och så naturligt allt såg ut för honom. Tror nog också att han kommer vinna hela alltet (även om jag inte sett så mycket av de andra än...)
Sedan körde jag och Dana till ÅFC för att tillsammans hålla pass för barn och ungdomar.
Två snabba pass kändes det som, full rulle och roligt! Hem och fick hoppa över duschen (pannan hade stannat)
Lucas, Marko, Tekla och jag körde mot Ängelholm efter jag packat klart.
Inom McD kycklingsallad utan brödkrutonger, vidsidanom-bröd, ost och dressing.... funka!
SEDAN körde vi raka vägen till älskade stugan. Alldeles för kort tid att vara uppe om man kommer upp på eftermiddagen...Christer ,Britt-Marie & Per kom upp på fredags eftermiddagen.
Laxtatar till förrätt
Kyckling, broccoli, ris (de andra fick gräddsås också) till huvudrätt
 Många skratt till Quackel, Per är fantastiskt bra på det! :)
 
SÖNDAG
Jag satte igång att måla hallen i vår stuga (allt klart en gång nu) efter frukosten och B-M målade i gamla stugan. Christer och Per...
Byta fönster.
Åh, det kommer bli så himla bra när det är klart!!!
Vi körde hem vid 12.30 och vi bestämde att jag och B-M ska upp en dag i veckan för att städa undan och
fixa lite till. Vilket visade sej vara bra bestämt då vi båda hade glömt saker där uppe nu...;)
Hämtade Thaimat och Sushi på tavernan! Helt ok Sushi - kommer att ta därifrån igen! :)
Satte mej för att leta övningar till kvällen Cross-fit-pass.
21minuter effektiv träningstid! Tror att det blev bra - slite svårt att bedöma när man inte själv gör passet
(får jag göra själv en annan dag.)
 
Ett par avsnitt "Killing" och lite kvällsmat och en ordentlig dusch, mycket nöjd och börja göra mej redo för att krypa ner i sängen.
 
Tack för en bra helg! Nästa helg kommer bli ännu bättre! :)
God natt! /L8 <3
 
 
 
 

Kommentera här: