0

Lördag

 
Gick upp 06.00, diskade och städade undan efter spa-kvällen och sedan satte jag på Tekla kopplet och
 vi begav oss ut i kalla, soliga  morgonen....
Hästhov/Tussliago i dikena
Trots -grader var det en superhärlig morgon!
Efter 7,21km på 1,10 (precis så lång tid jag avsatt för morgonrundan!) så kom vi hem, jag lämnade Tekla hemma satte mej i bilen och körde till Klippan.
Behövde lite färg på kroppen(säsongens sista?) och nya bullar från Hjärtat till familjen.
Åt frukost tillsammans med Christer. Martin hade åkt upp till Örnsköldsvik tillsammans med Jas-laget för JSM-slutspel....(Det slutade med en bronsmedalj Fantastiskt duktiga killar ,STORT GRATTIS!!)
Dana och jag körde till Åstorp för ett barn/ungdomsgympa -pass. Ett gäng på 8 tjejer som bl.a körde
hinderbana i Crossfit-hörnan. 11.15 hoppade jag in i duschen, 11.27 körde vi från ÅFC.
11.47 var Christer och jag inpackade i bilen med helg-packningen.
Hämtade upp Lena&Conny och körde tillbaka till Åstorp och till stationen.
På perrongen tillsammans med Martin&Ammi, som väntade på oss där..
Tog tåget till Hbg, där vi bytade till ett tåg som tog oss till Malmö.
Skumpa på tåget :)
...två flaskor hann vi med... ;)
min fine man, en födelsepresent från mej till honom...
Nere i Malmö!
Linda & Mats kom ner med ett tåg senare, en present även till Mats.
 
 En shot på rummet innan vi gick ner till stationen igen....
 
 
 

Kommentera här: