0

Öl- & Whiskey mässa

 
Tåget till Malmö mässa, där det var Öl- & Whiskey mässa
förbi Emporia (Hade ingen aning om att det var byggt sådär..lite coolt
Sedan gick vi runt och smakade, tyckte om , tyckte mindre om, förvånade, glada om vartannat, en massa
öl, whiskey och Champagne... Inte helt opåverkade gick vi därifrån efter några timmar ;)
Jag lyckades tappa mitt armband toalettstolen...efter jag hade kissat... inte mycket att be för - jag tycker ju om armbandet. Plockade upp det och tvättade mej och armbandet ordentligt innan det hamnade i kappfickan..
Vackert över det ligga torget utanför
Tillbaka till hotell Kramer vid Stortorget, där vi bestämt oss för att äta kvällsmat.
Tyvärr var det riktigt dålig serveringspersonal, så vi fick vänta länge och de hade inte allt, som vi önskade
från menyn, de fyllde inte på vatten...ja det mesta var dåligt med dem
EarthHour ...så vi åt i skenet från levande ljus - rätt så mysigt
Stortorget var inte släckt alls...
Vitlöksbröd till förrätt, med någon sorts balsamicokräm till
Porcherad torsk (knappt ljummen) till huvudrätt Christer och jag delade en flaska vitt vin till den
Irish coffe till efterrätt
Vissa var tröttare än andra ;)
Jag själv var ju supertaggad för vi skulle ut och dansa - jag och Christer i alla fall!
De andra gick och la sej medan Christer och jag gick bort till Swing In ( där vi var med Daniel(PapaDee)
förra sommaren efter bröllopet). Happy Hour mellan 23 och 24.... inte som förr precis...;)
Blev vars en Cosmopolitan också...
Hade en fantastiskt rolig kväll med Christer, jag dansade näsdtan hela tiden och kanonbra musik hela kvällen.
Helt genomblöt av svett när klockan var vid 04, då lämnade vi stället för att gå bort till McD för nattamad.
04.30 var vi i säng ungefär (ok, vi blev ju av med en timme också pga sommartid), men vi kan än, vi lite äldre;)
Kanske rekord!? Nöjd med antalet steg för dagen i alla fall;)
Somnade gott och om där var något spöke mer än mej på rummet den natten har vi ingen aning om 
för vi sov hårt några timmar i alla fall!

Kommentera här: