0

RENT

Från en grymt skitigt och rörigt rum....
till detta:
Ordentligt igen och framförallt RENT, från tak till golv ALLT är skurat!
Helt underbart skönt - Äntligen färdig med en "groda", och jag blev av med en hel del "Snurrespindlar" på köpet:)
Passade på att göra knäcke under dagen
- bara för att inte jag ska äta dem, så vill de andra fortfarande det...
Det passade bra att bli färdigstädad och knäcke för på eftermiddagen kom pappa med en dålig rygg,.
tror och hoppas det gjorde nytta med massagen.
 
Efter massagen så packade jag ihop mitt pick och träningspack och körde till ÅFC.
Höll ett Combatpass, skönt, kul och en hel del skratt!
Det blev en bra dag, trots att ingen ville arbetsintervjua mej...men det kommer.... när som hoppas jag!
Faktiskt var jag så trött att det varken blev lång kvällsrunda med Tekla eller bloggande, utan efter maten direkt i säng!
Puss,puss /L8 <3
 
 
 

Kommentera här: