0

SPA- kväll

 
Rengjorde köksvasksrören. FY F_N.... tar hellre i bajs än gamla matrester... Men nu är det fritt blås igen!
Efter kvällen PUMP-pass så övningskörde Dana och jag hem över småvägarna....
 

Dana var väldigt avundsjuk på mina snygga solbrillor....  med eldflammor!
Felfritt blev bara fem motorstopp och jäkligt nära diket...

Hemma så var det äntligen dags för en "Spa-kväll", eller Christer, Lucas och jag bastade med fotbad.
Satte oss (Lucas och jag) i baljan en stund med massagestrålar på trött kropp.
Peeling, ansiktsmask och inpackning i håret. SÅÅÅ in i vassen skönt, efterlängtat och välbehövligt!
Klockan 20 var jag redo, precis som maten som varit i ugnen under tiden. Kyckling och pommes till Lets Dance. Tittade på alla danserna...och sedan somnade jag till.
Nu ska upp i sängen, för i morgon blir det en väldigt lång, men tokrolig dag och jag önskar med varenda cell i kroppenatt jag ska få dansa på kvällen!!!!
 
Puss och Kram på er alla! /L8 <3

Kommentera här: