0

Tomarpsrundan!!

Under torsdagen, fixade jag i tvättstugan, Hämtade Lucas på skolan och körde till tandläkaren
(jag vet det är inte långt men jag var i bilen och det regnade...)
ville inte vara med på bild!
Bestämdes (Lucas bestämde) att han ska ha tandställning igen , en riktig denna gången så hans tänder
trycks in igen och kommer att bli av med sin "anknäbb". Klart tills han går ut nian.
Lämnade Lucas på skolan och körde till MAXI i Hyllinge för att handla , där träffade jag Cilla som jag inte sett på skitlänge. Trevligt att prata en stund!
Rastade Tekla i grusgraven
Vid 17 tog jag på mej träningskläder och sprang(!!!) bort till nya stationen här i Kvidinge.
Hjälpte Rasmus att filma nya tricks till en ny film som ska skickas till någon uttagning.
http://www.youtube.com/watch?v=mKPEUugQgNI&feature=youtu.be
Hoppas det är tillräckligt, han tränar hårt för detta, och har blivit väldigt duktig tycker jag!
( men sen är jag ju också mamma ;))
 
Efteråt, så sprang jag hela  (HELA) Tomparpsrundan, SÅÅÅ NÖJD!
Bad Rasmus att önska mej lycka till innan jag började springa och han svarade:
-Mamma du ska bara springa...  Kul med uppmuntrande barn ;)
För mej var det rätt stort, -Jag klarade det utan att gå ett enda steg och tiden var inte usel i heller
4,32 km på 30.20 min.   Nu kan det bara bli bättre med mitt nya träningsschema
 
Duschade, åt kvällsmat och skrev innan jag kröp ner till Christer i sängen.
Puss & Kram! /L8  <3
 

Kommentera här: