0

Återställd - 6 mån

Hämtade Dana på skolan, efter hon hämtat träningskläder hemma så körde vi till Väla för att köpa 
gåbortspresent till Valborg. Blev även emfka till mej
blåbärsyouhurt med müsli. som jag åt i väntn på att Dana bytade till träningskläderna hos sjukgymnaten.
Idag var det dags för ett ntt test för att se hur knäet förbättrats.
Full pott!! 
Mattias är väldigt nöjd med henne (det är jag och hon själv oxå!) Hennes knä är helt återställt!! Efter 6mån!
Enl. läkaren som opererade henne tar det ca 9 månader för att bli helt återställd. Dana har undersökt
hur lång tid det tagit som snabbast att läka efter denna sortens operation och 6mån har det tagit!
Nu återstår 6 veckor fotbollsuppbyggnad innan hon får spela fotboll "på riktigt".
Jag är så himla stolt över henne, för jag vet hur många timmar hon har stått i sitt rum själv och traglat knäövnngar tills hon ville kräka på dem - men har gjort dem hela tiden, inte fuskat en gång och endast
en enda gång har jag hört henne beklaga sej. Hon är fantastisk denna lilla donna!               
 
Christer körde Lucas på trampolintränig och jag lämnade Dana hos Martin. Hämtade mina träningskläder och körde tillbaka till Åstorp för att vara med på Zumba för 1:a gången... det var ingen Zumba utan lite dansövningar i en halvtimme för att instruktören hade migrän... det är tydligen inte menign att jag ska dansa Zumba.... :(            Men efteråt blev det ett combatpass och med nästan problemfritt med musiken...bara nästan..... så blev det ett ok pass. Körde hem och åt ett kokt ägg tillsammans meed Rasmus (som precis ommt hem från sin träning)
och Christer (Jaja vi åt vars ett ägg)           
 
Tack för idag och tack för att du är så duktig Dana!

Kommentera här: