0

Inspirerad

Nu går det bra!
Inspirerad av att jag hann göra klart det jag ville och hade besämt i stugan, tänkte jag att jag fortsätter hemma...
I veckan har jag två dagar med VSO i Klippan och en dag ska jag jobba i Ängelholm. En hälsoundersökning och en antagningsintervju ska jag också hinna med :) Vi ska iväg på en liten helgtripp (superlyxig!) , så allt måste vara klart och packat innan dess, dessutom vill jag ha huset färdigstädat när jag lämnar över det till alla ungdomar som ska vara här under helgen.
Så idag: Sovmorgon, ett avsnitt Gossip till frukosten,hunden rastad, avbokat en tid,pratat med kära svägerskan,  fyra fönster putsade, kaffekokare och vattenkokare är avkalkade, alla blommor vattnade, fem sängar renbäddade, ugnen rengörs, två maskiner tvätt , den tredje körs nu, andra maskinen med disk körs nu. hallonblad plockade, nycklar och annat lämnat till Britt-Marie, fm-kaffet till bloggläsning och bloggskrivning.....
och detta är bara början!
Känns hur bra som helst!
kan vara skogsluften som gett mej inspiraton, lust och ork .....eller tanken på att börja plugga och allt som ska hinna fixas då och fram till dess...
...det går bra nu....         Puss /L8 <3
 

Kommentera här: