0

Intervjuer

Rastade Tekla i grusgraven
Passade på att plocka hallonblad till Christers pinnar.
som hon älskar att springa lös där nere och som hon älskar pinnar!!
Städade och tvättade bilen när jag kommit hem, jag t.o.m torkade av undersidan på motorhuven.....
Men den börjar tyvärr rosta lite här och var, gamla  "Skruttibangbang" , hon får ändå hänga med ett litet tag till.
Körde till Kllipan på anställningsintervju i hemtjänst där oxå. Ska gå vid sidan om nästa vecka....
Var på intervju i Kvidinge för två veckor sedan men ännu inte hört från dem trots att jag varit där efteråt
och ringt ett flertal gånger. Samtidigt som jag var på intervjun i Klippan fick jag ett mail att jag var kallad på intervju till skolan jag sökt YEY!!! Vilken lycka om jag kommer in på skolan och börjar till hösten.
Vad annorlunda mitt liv kommer att bli! Men planerar nu för att det ska bli så....
Underbar skylt hos min blivande chef
Chefen delar kontor med denna bruden, kan nog bli livat att jobba där! :) Tack för hjälpen Lena!
 
Handlade mat till helgen, till Dana på Storköpet, hem och lastade in varorna. Åt och fixade för morgondagen.
Duschad och sedan körde jag Dana och Elin till tåget i Åstorp. De sulle in ett stort gäng till Helsingör, under valborgsfirandet.
Såå glad jag är! Dessutom skickade Lucas till mej från skolan att han hade fått högsta poäng (maxpoäng är fyror)under hela dagen (nästan (två treor har han fått) alla dagarna denna veckan), både i uppförande och på läxprov och andra prov han har haft nu de senaste veckorna. SÅ stolt över honom!
Som han sjäv sa: - Det går bra nu!
 

Kommentera här: