0

Just do it

Måndagmorgon.....
Christer tog fakiren till Sthlm/Vallentuna i morse, ungarna har försvunnit till skolan en efter en.
Jag ska handla, städa och gå vid sidan om i Kvidinge idag och i morgon.
Känns ändå rätt så bra att ha tre olika ställen att skifta om att jobba på, hinner inte bli långtråkigt då ;).
Jag planerar och försöker strukturera upp mej själv men har lite svårt att "få till det". 
En massa saker som måste vara klara till Rasmus student, till triatholn, och en del i stugan tll #lemidsommar,
en hel del kilon att bli av med på min kropp och en hel del träning som inte riktigt blir när jag tänkt mej....
Någon som har extra energi/motivation/uppåttjack;) att dela med sej av?
Eller hur! Kör så det ryker!
Springa Tomarp och sedan ett jam-pass, handla mat och present
innan jag ska till jobbet! 
Vi hörs snart/puss&kram/L8<3

Kommentera här: