0

Onsdag v19

blommande träd utanför personalrum i Ängelholm och Sesamgården
Fullt schema på onsdagen med först läsa igenom delegeringsmatrisen innan jag körde in till Klippan och HV Väst för att göra provet. Klarade det (trots allt tredje sådant prov jag gör bara detta året...)
Hemma så fixade jag med tvätten och började lägga fram kläder som skulle packas till helgen.
Kl. 11.30 körde jag till Ängelholm och jobbade där till kl.17.00
"hittade" den här tavlan hos en vårdtagare 
Hemma så packade jag mina träningskläder och kläder till efter duschen efter träningen. Körde till Åstorp och höll ett pump pass med många deltagare - så himla kul och givande! Känns alltid lika skönt att stå där och svettas tillsammans med de andra.

Duschade och körde direkt till Hyllinge oc maxi för att handla mat till helgen.
När maten var på plats i hemmet (med Christers hjälp) och jag fått mat i mej så asade jag mej upp i sängen
och slocknade direkt.
 
 
 

Kommentera här: