0

RASMUS 19 ÅR

En härlig morgon! 
Plockade hallonblad, medan Tekla rastade sej, som jag sedan matade pinnar och insekterna med.
Min store kille blir 19, sista året som tonåring.... Alla i familjen grattade honom på morgonen...
Christer gjode det genom mobilen...
Grattishälsning från pappa, bland paketen
STORT GRATTIS MIN KÄRE SON!
Kläder och mer kläder - det behöver han!
Efter frukostar och lite plock så körde jag och Lucas till Helsingborg och lasarettet för att kolla till hans ögon.
synen har försämrats på höger öga och det är starren som gör det
Lucas lider än så länge inte av det så vi väntar ännu ett år innan vi börjar prata om operation "på  riktigt"
....med pupillvidgande droppar i ögonen...
Tankade gas innan jag lämnade Lucas i skolan. Handlade på Oj innan jag körde hem och åt.
Bakade 
mockarutor och knäckebröd till helgen
 Dags att klippa gräset innan kvällens pass.
Puss och hej på er! 

Kommentera här: