0

Dans i stan...

Började dagen med att göra skolupgifter (tog mycket längre tid än jag räknade med...) när jag var klar så körde jag och Rasmus först till Väla för att äta sen lunch
Sushi! 
Över till IKEA för att köpa dörrar till Danas nya bokhylla och datostol till Rasmus, extra stolar och
nya kuddar till R och C.
Vidare till maxi för att handla mat.
Packade in varorna hemma.Dana var hemma, Lucas på Väla med vänner, Christer kom hem från jobbet. 
Christer och jag packade ihop vars en övernattningsväska och körde in till Helsingborg.
Hotell Helsing... skulle vi tydligen inte bo på.... Bra där Christer ;)
Men det andra Clarionhotellet vid torget.
Delade en flaska "Husets bubbel", som Christer tagit med. Lyxigt!
Förälskade mej i takkronan!
Den här är jag alltid förälskad i!
Underbar helkroppsspegel på rummet!
Gick bort på Helsing åt lite fish´n chips och sweet chickenwings.
Ett glas vitt till det. Inte mycket folk där så vi gick ner till Harrys för att se om det var läge att dansa där.
Inte jättebra musik men ok och varierande. Christer och jag dansade inte på dansgolvet utan vid
bordet vi satt oss vid och tyckte det alldeles tillräckligt och väldigt roligt!
Fick ett litet ryck och beställde vars en kaffejög....?
Dansade länge, tills jag fick blåsor under fötterna, gick tillbaka till hotellet och var i säng 03.30
 
Sista tåget hem till Kvidinge går 00.17... nästa går 05.17  - hur tänker de där!?
Dessutom har vi inte varmvatten i huset för vår värmepanna strular - det blev (nästan  alla fall) billigare, enklare att stanna kvar i stan över natten.

Kommentera här: