0

Meeen....

Blir arg på mej sälv när andra människor får ta energi från mej, vet ju att jag kan och vet bättre egentligen.
Gårdagen var en sådan dag som ägnades åt människor som jag inte vill lägga min energi på.
Blir trött och tappar lusten...
 
Sedan tack och lov har jag ju oxå en massa fantastiska människor omkring mej som hjälper och ger mej energi och styrka istället.  Tack till er, ni vet själva vilka ni är! :)

Efter att ha suttit i telefon halva dagen (kändes det som) och gått igenom hela stryk- och mangelhögen, så körde jag till (genom vägarbete och tog omvägen genom Väla) Helsingborg och det stället jag ska praktisera på. Ett hem för ensamkommande flyktingbarn/ungdomar, tror det blir väldigt lärorikt!
 
Hemma igen fick jag ägna en stund till ämnet märkliga människor....
V avslutade kvällen med ett SoA-avsnitt.
Slocknade fort denna kvällen helt dränerad på kraft....

Kommentera här: