0

Provresultat

Kom inte alls upp i tid och har haft det tufft att sova i natt, en del att tänka på....
Det blev dusch, frukost och Tekla till grusgraven där jag även plockade hallonblad.
Träningsvärk efter morgonpromenaderna... jag gick ju lite fortare än jag brukar på lördagen.
Jag hämtade Sofie i Åstorp och körde till Halmstad. Hade rollspel under dagen medan Sara , vår lärare, gick  igenom våra provresultat i hemtentan i Filosofi/Socialpedagogik.
Lunchade med Sofie på Peking
Jag var en av de sista som fick reda på provresultatet...
Fast det var ett VG, så jag blev mer än nöjd!! :D
Är så tacksam för all hjälp jag fick av Karro!

Efter skolan så gick Sofie och jag ner till EspressoHouse för en kaffe och scones.
 
  Väggmålning på en husfasad som jag tycker om

Körde hem efter ett besök i djuraffären. Hemma så umgicks jag lite med familjen. Pappa & Kristina kom och beställde Newbody av Dana. Christer och ag fick tillbaka vars ett par lagade jeans av Britt-Marie, TACK!!
Jag körde till Klippan för att få nya naglar (två var brutna nu...) och här är resultatet:
Korta, men jag är väldigt nöjd både med längden och färgen!
Ha en god natt!

Kommentera här: