0

Råsaftscentrifug

Blir så trött när inte jag kan föra över foton från mobil tll datorn....
Idag, började jag med att hämta hallon tillsmmmans med Tekla i grusgraven, matade pinnarna och sedan skrev jag ut en massa... alltså en MASSA papper till dagens lektion. Varnade Sofie att jag skulle vara sen och körde som en galning (eller i alla fall fort)först till Åstorp och sedan till Halmstad.
Vi kom i tid! :D
Psykologi... fast vi hann inte riktigt igång med den lektionen förrän Sara lärare fick köra hem till sin sjuka dotter. Vissa av oss stannade kvar och gjorde grupparbete om ANKNYTNING .
Läste och jobbade med Sofie och Fredrik.
 
Vi körde hem vid 15 och gjorde en dubbeltankning innan,  annars hade vi nog stannat innan motorvägen börjat...
Hemma så gick jag bort och laddade Lucas JOJO-kort  tillsammans med Tekla och sedan körde ag och Dana till Väla för att köpa löparskor till Dana, doft till bastun, en råsaftscentrifug (JA!! :D) ochefter det så veckohandlade vi på maxi.
Hemma så satte jag en omgång med knäckebröd för att ta med till skolan i morgon. Vi skulle ha nåt gott att fika på under eftermiddagen....
Dana och jag gjorde saft.... kan bara bli bättre... ;)
Gjorde läxan och blir alldeles tokig för att jag inte kan "få till det"!
Men jag har några timmar till att fundera...
Hoppas jag kan flytta fotona snart....

Kommentera här: