0

Vinterstädat

Efter frukosten så städade jag över hela stugan och gjorde snyggt och vinterklart överallt. Vi hinner tyvärr inte vara där fler gånger i år, men det kommer Britt-Marie & Per att vara, så de håller koll.
Riktigt skön känsla att lämna stugan och känna att där är rent och ordning överallt, inga matrester
i kylen eller så.
Körde hem vid middagstid, inom Halmstad för att tanka gas och Mellbystrand för att handla lite mat.. Hemma så gjorde Christer hemmagjord pizza till oss medan jag tog tag i tvätten direkt.
Efter vi ätit pizzan och slötittat på en film så hämtade jag Dana i Klippan efter fotbollsträning.
Fixade till bastun och satte igång den. Färga håret, basta, pedikyr, bubbelbada och mådde gott tillsammans med Christer. När jag var klar så såg vi Veronica Mars - filmen. Sedan direkt i säng!
Nöjd med min dag

Kommentera här: