0

Crosstrainer

Hade socialpedagogik hela dagen, började med redovisning från sista gruppen.
Gick 1km på em-rasten ner om ån ....
och genom parken
Slutade vid 3, köpte färgpatron till min skrivare på ClasOlsson, innan vi körde till Skåneland.
Handlade kvarg och frukt på OJ innan jag körde hem. Direkt till KLippan för att hämta upp Christer som
lämnat sin bil på service. Åt äggakaka-rester till källsmat innan ....
...jag gick ut i garaget och körde 15min på crosstrainern så svetten forsade fram!
Duschade och körde så fort jag kunde till Svalöv. Tokregnade, fullt med blöta, hala löv på åsen, stod vatten på körbanan och dålig sikt. Men jag var där nästan i tid.
Tips på mat att äta, och vitaminer att få i mej
2:a gången av Bowen-behandling. Kändes mer denna gången men väldigt svårt att förklara hur , vad och varför. Får se om det gjort någon nytta på mej sen.
Var hemma vid 21, åt knäcke och drack te ,sedan la vi oss.

Kommentera här: