0

ev. praktikplats

Ingen simning, ingen promenad men ack så rent hus det blev!! :D
Nystädat kök!
Dessutom kom det en reperatör som tog tag i kyl/frys och fick igåg den ...igen! Hoppas det blev rätt  nu!
 ½a Källaren och hela nedanvåningen blev städad och svabbad, och under tiden ringde en kvinna från ännu ett möjligt praktikställe.... Bestämde träff med henne och när jag var färdigstädad och duschad så körde jag till Helsingborg för ett besök på Olsgården. Trevligt ställe och det kändes som där redan fanns en "bokad" plats för mej ;) även i fortsättningen...:D Efter en timme körde jag hem och inom maxi på vägen.
Veckohandlat...
Lucas ska ha LAN i helgen , så det gäller att bunkra upp! 
Blev så trött på denna rishögen....
..så den åkte!
Hittade ett fågelbo där!
Britt-Marie kom med lasagne till oss och det tackar vi för!! Jag hade liksom hoppat över både frukost och lunch under dagen så den kom väl till pass!! Sedan städade jag badrum och toalett på ovanvåningen.
Christer kom hem och vi tog Tekla tillsammans till 
..grusgraven, där hon fick springa av sej ordentligt!
Läxa tills i morgon är att coacha någon...och den lotten föll till sist på Christer. Ett bra mål och det blir bra när målet är nått! Tror  ifs inte at vi höll tidsramen (15min), fast det gör absolut inget! (i detta fallet)
Christer gör Yacatana nu till killarna imorgon, Vi vuxna har andra planer för morgondagen, vilket jag
oxå förberett i kväll. Ska hämta Lucas från trampolinträningen nu och sedan, lite extra planering fram till praktiken...  Känns väldigt bra just nu och jag börjar känna mej lugn!
(Ja jag vet , snart blir jag rastlös då....)
Ha de gott , så hörs vi!
 

Kommentera här: