0

Gone Girl

Började med Christers mål direkt och gick tillsammans med honom på morgonen, vilket var väldigt trevligt.
Tror det är en bra grj det jag gör att gå upp tidigt och komma igång direkt på morgonen innan frukost och resten av dagens små bekymmer och roligheter, Frisk luft och blodcirkulation är nödvändigt för oss alla.. 
Sofie var hemma med sin tös så jag körde själv även denna dagen. 
ingen så bra bild - I know!, men hårt var snurrat hela dagen
Vi hade kommunikation med olika övningar och frågeställningar. Kom upp en del bekymmer och funderingar som en del har i klassen bl.a om våra Lia-platser (alla har inte fått än) och att det skulle behövas lite bättre ..allt från skolledningen. Något som däremot är väldigt bra är vår städerska på skolan!
 
Så när jag var och handlade i torsdags så köpte jag en
ask aladdin
På rasten var jag på lagerhaus och köpte korrt och presentpåse
Skrev..
framsidan
påsen
En blomma...
...och så satte jag allt i köket och hoppas att vår duktiga städeraska förstår hur uppskattad hon är!
Mimos coola örhänge
Innan jag körde hem för dagen så var jag inne på "Skånskan" tvärs över gågatan och köpte
Choklad till Karro,
sulle köpte te men hittade inte te-affären .
Hemma efter n trött bilfärd, så vilade jag en liten stund efter jag satt in en laddning knäcke i ugnen.
 
 
löste upp mitt hår så var var vågigt oh "fint" tills jag och Christer körde in till stan för att kolla bio.
Tänk va längesedan detta hände sist!
GONE GIRL!
Väldigt bra och oväntad....
Körde hemåt och kollade upp att Johanssons var på väg ner och mötte upp dem hos Henryssons d.ä
Sa hej och pratade lite innan vi körde hem, lagom trötta. Kröp ner direkt i sängen

Kommentera här: