0

Hemtenta

 Morgonrunda, med ny bok: John Ajvide Lindqvist - Himmelstrand - återkommer om den är läsvärd.
 
 Styrka, tvätten, disken och en del annat innan jag körde in till Helsinborg och hämtade upp Karro hemma hos sej. Vi körde ner i stan och till Coffeehouse by Geroge där vi satte oss med vars en latte och började gå igenom papperna till min hemtentamen. Jäklar va svårt jag tycker det är. Vi ska reflektera över gamla filosofer om vad de skulle tänka om en viss artikel, som vi fått...
Tack och lov tycker Karro att sådant är roligt!  
Så hon hjälpte mej massor med  olika tips och idéer.  
Sedan kom Christer till stan (hade varit i danmark på kundbesök) och han bjöd mej och Karro på 
 
SUSHI!!  :D
God misosoppa
fantastisk sushi, både vackert och gott!

Christer körde direkt tillbaks till jobbet medans jag och Karro tog vars en kopp te 
Väldigt gott riste,
som jag tror är perfekt till mej nu när jag börjat min detox-kur.
Lämnade Karro på sitt jobb som hjälplärare (dessutom var det hos folk vi känner och utan att vi visste
om det innan!) Körde hem och skulle ta tag i tentan.....
Tänk va många saker som dyker upp och som är MYCKET viktigare när man ska göra något som man inte är lika säker på. Jag läste och jag läste och jag läste...(somnade oxå en runda), sedan gick jag ut i garaget och ställde mej på Crosstrainern i 20minuter, duschade och sedan försökte jag igen.....
Nä det gick bara inte!
Kvällsrunda på 3,5km med Tekla medan Christer spelade badminton och sedan gav jag upp och satte mej i soffan och tittade på sista avsnittet i Wedlock grove ,tror jag den heter. I säng alldeles för sent.
 
 Jag har på mej till den 22/0 kl. 24.00 innan jag måste ha skickat in hemtentan. Vi får se när det blir...

Kommentera här: