0

Lotus

Ingen simning idag för terapeuten igår tyckte jag inte skulle träna den närmsta veckan..... tja vi får se, men jag hoppade åtminstone över träningen denna morgonen och bara gick min runda....och mitt 7 minuters program 
nästan fullmåne...
tidig morgon och han sitter hemma och tänker jobb... min snygge, älskade man    
Sofie var hemma denna dagen för något med lilla flickan, så jag körde själv med ljudboken i öronen.
   Dokumentation för hela slanten denna dagen, blir alldeles mosig i huvudet efter några timmar.
Var på Lotus och lunchade med Mimo och Nora
En lycklig, härlig Ida! :)
Det är höst i Halmstad nu...
Med ljudboken i öronen körde jag hem och gick direkt upp i sängen för en powernap innan läxläsningen
som jag har en lite paus i just nu.
De här böckerna ligger för kvällsläsing vid in säng, ch jag har börjat på dem alla men blir inte färdig att läsa någon. Fast jag vet/har bestämt mej för att först läsa Sofies Värld (bibliotekets), sedan Julia (som är lånad
av Kristina), Min mormor hälsar ...har jag nog läst halva sedan tog Christer över den för han hade slut på läsböcker just då), så den blir nog på tur, Höj din energi är nästan utläst så den tar jag sen.
Nora Roberts om jag tycker är lämpliga kvällsläsningsböcker har jag köpt flera stycken fast alla de jag köpt på sistone är nr 3,elr 4 i olika serier.... inte så nöjd, behöver få tag i 1,2,3 böckerna. 
De här fem böckerna ska vara utlästa till jul.
 
 

Kommentera här: