0

Sluttentamen

Hade sluttenta i Hälsopedagogik - ett mycket bra ämne som passade mej som handen i handsken....
Och guuud va jag hoppas det blev bra och att jag får VG ... fast man kan ju adrig veta.
firade efteråt på EspressoHouse med en grov scones och vanillalatte som jag inte ätit på hela tiden här.
Var på ClasOlsson igen för att köpa glödlampa till vår ugn och nya batterier till vår våg.
Det blev bara batterier.
Körde(åkte) hem i regnet... ingen löpning dag iheller :(
Britt-Marie kom med soppa och nybakat bröd till oss - supergott! Tack snälla!

Jag pluggade lite och sedan körde jag till Klippan 
och jobbade mellan 17 och 22 i hemvård väst
Lite mysigt var det allt att träffa de gamla igen.
OM någon skulle ha missat att vi har AFTER WORK-fest i Kvidinge fredag kväll så är här inbjudan.
 
När jag kom hem från jobbet så åt Lucas och jag tillsammans sedan stupade jag i säng.
 

Kommentera här: