0

V.44...

.....kan inte skryta med att jag gjort så mycket nytta denna veckan...
Men jag har vilar och kurerat mej.
Tisdagen var jag i trädgården och klippte ner träd, buskar och gräs...
Onsdagsmorgon (UTAN barnens hjälp, trots att jag bett dem) så rensade jag i fastun för att göra ett...
litet hemmagym där!
Blir kanon i vinter, kondition i garaget och styrka i fastun, simning i badhuset. Skönt då behöver jag inte förfalla alldeles utan pass... ;)
Torsda så putsade jag klart fönsterna och idag har jag än så länge...
Rastat Tekla och...
plockat mat till pinnarna....
Det enda som jag skullebestämt gjort denna veckan och som jag inte alls tittat på, var skolarbete...
Äh, hinner nog fixa det på söndagkväll. Ungdomarna håller koll på huset i helgen.
Nu ska jag packa, handla helgfrukost för att sedan köra på SVAMPRACE!! Yeay!! 
Och i år så vinner..... Ska försöka få iväg något här men annars så hörs vi på söndag. 
 

Kommentera här: