2

10.54km

En härlig morgon i Halmstad
Socialpedagogik med historia och vi började på vårt grupparbete. Vår grupp ska göra en fördjupning i JaneAddams liv - av det jag hann läsa igår så var det en mycket bra kvinna! Första dagen som skolarbetet
satte igång, kände vi.
När vi tog selfie bilderna som jag la ut igår, så blev vi samtidigt fotade av en annan klasskompis som tycke vi såg roliga ut från klassrumsfönstret...
När jag kom till Åstorp på eftermiddagen så handlade jag mat till kvälen och direkt när jag kom hem så gjorde Dana och jag Italiensk sallad. Åt med Dana, pluggade lite satte ihop en lista till familjen som måste göras varje vecka och som vi måste hjälpas åt med.Byta kläder och hängde upp lite tvätt. Sedan gick jag och Tekla med Lena hela vår mil-runda.
fotade lufballongerna i horisonten.....
ser nästan ut som hon springer... ;)
Läste och diskade innan jag la mej med Christer (som vunnit över Pope i badminton)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

N

2 Anonym:

skriven

N

Kommentera här: