0

1:a tentan

Rätt så nöjd efter tentan, tror det gick bra, det borde det gjort i alla fall.
Satt ungefär i 45 minuter med tio frågor (och visst kunde jag gått ut efter 15 minuter ) skrev allt på ett block
och ändrade på svaren tills jag var nöjd, Dessutom hade jag  "deep focus"-musik i öronen under tiden.
När jag var färdig och vi kunde lämna skolan för dagen så körde jag till Eurostop för att köpa en liten tyg brödkorg, ett tack-kort (och en höstsjal). En caesarsallad på McD att ta med och körde till Oskarström
där jag köpte bröd, grädde och lök i affären. Fortsatte till stugan, kändes lite konstigt att köra dit själv och framför allt utan Tekla!
Plockade de kantareller jag hittade....
Tänkte att det var längesedan vi var uppe så det måste vara gott om svamp nu och det var en perfekt
gå bort-present: en liten brödkorg med kantareller! Fast när man har svärföräldrar som länsat skogen på
svamp är det liiite svårt ;)   Jaja, jag fick gå över till grannen och plocka hans (förlåt Morgan!)
Jag fick till slut tillräckligt med svamp som jag rensade och lade fint  korgen tillsammans med tack-kortet
till Evelina.
 
Inne i gamla stugan såg jag sen att de hade varit där, hade hänt litta
klinkers utanför gamla bastun
köksskåp
klinkers i hallen

Bytade om till springkläder och begav mej ut på rundan som jag bestämt innan....men vände och tog andra hållet (vilket visade sej vara en miss)
Underbart och perfekt springväder.
Det visade sej att backen på lilla bygdegårdsvägen var mycket tuffare uppför en nedför...
Svettigt och skönt!
7,03km, fast jag gick ca 1km i den värsta branten.
Duschade och plockade lite svamp till. Satte mej och skrev några framtida mål, och planerade kommande vecka. 
Redo för klassträff! :)
Hemma hos Evelina en trevlig kväll där vi beställde pizza och satt och snacka tills kl. blev 23 då körde jag hem. Rätt så trött och hade ändå en timme till i bilen, dessutom var det tokdimmigt på de flesta ställen på vägen.
 
En riktigt bra dag för mej, tyvärr blev det inte så mycket instagramat som jag hade tänkt mej, men det är ju dålig täckning i stugan..

Kommentera här: