0

Alfons Åberg

Morgonrunda, disk, tvätt och sedan...  Månen bland molnen
simma, fast utan Rasmus idag.
 
Körde hem och åt havregrynsgröt innan jag hängde upp fler maskiner med tvätt och sedan körde till Halmstad.
Hade Dokumentation med Tomas under förmiddagen.... jag vet inte riktigt vad jag tycker....
mer än att det är viktigt!
Under eftermiddagen skulle i analysera någon sagofigur, min grupp valde:
Alfons Åberg... stackars kille med påhittade figurer som Mållgan, växa upp utan sin mamma blir mobbad och utstött. katter på bordet!! (tycker jag är värst;)) Eller så har de det bra.... fast pappan borde kanske komma ut ibland så han orkar ge Alfons mer uppmärksamhet, Alfons skulle kanske bo på avlastningshem....
Det är bara på skoj!!
 
Efter skolan letade jag skärp till Dana....
Hon hade svårt att välja och sedan fanns inte något i hennes storlek....
Körde hem och dubeltankade på vägen. Christer körde min bil til jobbet och lämnade han in den till Bruno
efteråt. Fick sedan skjuts med Martin och Mark till nån säljartjofräsan....som de ska vara på några dagar nu.
 
Nu är det mer plugg som gäller..tenta på fredag!

Kommentera här: