0

Biblioteket i Åstorp

Klockan hade jag ställt till ....fredag...lite sent att gå upp då. Täppt, ont, ynklig och inte alls sugen på att gå ut med hunden. Så det gjorde min älskade man istället. Duchde och gjorde mej i ordning. Tanken var att jag skulle ta tåget och lämna in Hondan på tillfixning hos Bruno, men grejerna hade inte kommit till honom än så jag körde upp till Halmstad.
Gick frå p-platsen 10 min bort ( 11 idag...)
Var där på skolan till 10.45 sedan körde jag hem igen... Vi har grupparbete och fördjupning om Jane Addams. Vi bestämde oss för att leta och skriva klart hemma innan vi sätter ihop det i nästa vecka. Körde inom Maxi i Mellbystrand, åt i bilen från McD, och körde till slut inom Åstorp och biblioteket för att låna böcker om Addams... fanns inga. men en annan filosofi-bok som jag tänkt läsa, hittade jag där.
Och så fck jag en god kram av Vonne! :)
Hem och packade in maten, tog med Tekla till grusgraven och sedan dess har jag suttit vid datorn och vid mina bcker. Skrivit, bloggat och pluggat. Dana gjorde spagetti till kvällsmat så den har jag redan ätit! 

Min målsättning fram tills vi går ut på Lia är att jag ska tycka om att springa..... så vi får se om jag
klarar det och om jag får det resultatet jag vill... ;) Kul utmaning i vilket fall.
 

Kommentera här: